Παρεξηγήθηκες...;


  Εδώ δεν θα παραθέσω κλασσικά ατάκες, αλλά φράσεις που μπορείς να πεις σε μια γυναίκα για χαβαλέ και να σπάσεις τον πάγο για μια έμμεση προσέγγιση αργότερα. Αργότερα όχι σε μια άλλη ζωή να εξηγιόμαστε!

  Το μεγαλύτερο άγχος το φέρνει η προσέγγιση στα..”καλά καθούμενα”. Δεν θα ήταν υπέροχο να υπήρχε μια επαφή μερικών δευτερολέπτων πριν την ατάκα, πριν την “εισβολή” στην πραγματικότητα της?!

  Λοιπόν αυτό μπορείς να το πετύχεις με πολλούς τρόπους αλλά σήμερα θα σου πω τον πιο απλό εύκολο και αγαπημένο μου.

Η Ατάκα της Παρεξήγησης.

  Τι είναι η Ατάκα της Παρεξήγησης...; Απλό είναι μια φράση που συνήθως λες όντως για να μην σε παρεξηγήσουν η παρεξηγηθείς κάποιος από κάτι που έκανες. Όταν ζητάς συγνώμη που πάτησες κάποιον ή όταν ακούμπησες - έσπρωξες κάποιον και δεν ήθελες να το κάνεις τόσο δυνατά.
Και από την άλλη όταν κάποιος άλλος κάνει κάτι που σε ενοχλεί και του το λες για να μην επαναληφθεί! Με ευγενικό πάντα τρόπο.

Απλά εδώ το πιάνεις από τα μαλλιά και το ... ξεμαλλιάζεις!!

  • “Συγνώμη αλλά πρέπει να σταματήσεις να με χουφτώνεις. Το ξέρω σου είναι δύσκολο να αντισταθείς αλλά δεν έχω όρεξη ακόμη, ίσως αργότερα!”

Αυτό το είπα σε 3 κοπέλες στο ίδιο κλαμπ το ίδιο βράδυ και ναι μόνο με την μια έκανα σύνδεση αλλά δεν με ένοιαζε. Βλέπεις άλλο ένα πλεονέκτημα της “Ατάκας της Παρεξήγησης” είναι ότι δεν σε νοιάζει το αποτέλεσμα της!

Ήταν κοπέλες που είτε πέρασαν κολλητά λόγο κόσμου από πίσω μου, είτε χόρευαν πλάτη πλάτη με εμένα. Οπότε υπήρχε επαφή.. χαμηλά!

  • “Αυτό που νιώθεις είναι το .. 5,1 ιντζων κινητό μου!!!”

Πάντα έχω την ψηφιακή μου φωτογραφική και το κινητό μου στις δυο μπροστά τσέπες του τζην. Θα μιλήσω για το πόσο σημαντική είναι η φωτογραφική μια άλλη μέρα, όσο για το κινητό δεν χρειάζεται πιστεύω!!

Την ώρα που αναφέρω την “επαφή” με την ατάκα μου, φροντίζω να το δείξω και με την στάση του σώματος και προπαντός δεν την ακουμπάω με το.. “εργαλείο” αλλά στο πλάι όπου είναι και η τσέπη.. μην γίνουμε και χυδαίοι!! Παράλληλα σηκώνω τα χέρια για να δει ότι δεν την αγγίζει τίποτα από το σώμα μου παρά μόνο η φωτογραφική ή το κινητό. Ναι μπορείς να το κάνεις και με το κινητό αυτό ειδικά τώρα που έχουν γίνει τεράστια!

Αυτή την Ατάκα Παρεξήγησης την είπα 5 φορές γιατί απλά ήμουν σε σημείο που περνούσε πολύς κόσμος. Σου θυμίζει κάτι αυτό? Είχα 5 “προ ανοιγμένες” προσεγγίσεις και δεν θα πιστέψεις πόσο καλά το έλαβαν όλες! Θέλει πολύ προσοχή να μην κάνεις λάθος και την αγγίξει τίποτα άλλο.

  • “Θα το σκεφτώ! Οκ πέρνα αλλά για τελευταία φορά!”

Κλασσική μου πλέον ατάκα σε όλες που δεν χωράνε και θέλουν να περάσουν. Πάλι πάρα πολύ απλό και προκαλεί χαμόγελο γιατί συνήθως θα πρέπει να ξανά περάσει για να γυρίσει στην παρέα της.

Κάνε χαβαλέ, βγαίνεις για να περάσεις καλά και όχι για να κάθεσαι σε μια γωνία και να κλαις την μοίρα σου με τους κολλητούς ή να κατασκευάζεις δικαιολογίες που θα ζήλευε ο Spielberg για να μην κάνεις τίποτα με καμία!!

Από την άλλη δεν είναι όλα μόνο καμάκι τεχνικές και ατάκες! Ναι το λέω εγώ που θέλω να το κάνω τέχνη, που δεν υπάρχει γυναίκα που να μην μιλήσω έστω και ένα ξερό “Γεια” ή μια “Καλημέρα”. Όλα αυτά σε βοηθούν να γίνεις πιο κοινωνικός και να αποκτήσεις άνεση με τις άγνωστες όμορφες παρουσίες!

Η ζωή θέλει χαβαλέ και τρέλα, τι περιμένεις... ;

  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...