Άνοιγμα: Για τον φίλο μου.. (Έμμεσο Άνοιγμα)



  Έμμεσο Άνοιγμα είναι όταν χρησιμοποιείς μια ατάκα ή περίσταση έξω από εσένα ή εκείνη για να μην έχεις την πίεση της απόρριψης. Μοιάζει λίγο με Άνοιγμα Περίστασης αλλά αναφέρεσαι σε κάτι/κάποιον έξω από τους δύο σας. Να ένα τέλειο παράδειγμα...


Τόπος : Παντού!!!


Περιγραφή : Βασικό στοιχείο για να δουλέψει παντού είναι να έχεις ένα τουλάχιστον φίλο σου μαζί. Σε άλλο παράδειγμα θα σου πω πως δουλέψεις αυτή την ατάκα μόνος. Απλά μόνος σου δεν μπορείς να την δουλέψεις στο δρόμο ή σε μέρη που δεν έχει αρκετό κόσμο.


Κατάσταση : Παρεάκι από 2 κοπέλες που μετά έγιναν 4! Πλησίασα την μία με το που με είδε ότι την κοιτάω. Αργά και σταθερά γεμάτος αυτοπεποίθηση γιατί ήξερα ότι η ατάκα μου δεν θα έβαζε καθόλου πίεση σε μένα.


Εγώ: Καλησπέρα, ο μόνος λόγος που ήρθα να σου μιλήσω είναι γιατί ο φίλος μου είναι τρελά ερωτευμένος μαζί σου από την στιγμή που σε είδε!
Εκείνη: (χαμογελώντας) Μάλιστα και γιατί δεν έρχεται ο ίδιος να μου το πει? 


Εγώ: Θα έρθει απλά μιλάει σε ένα φίλο μας. Το όνομα σου?
Εκείνη: Τάδε το δικό σου?


Εγώ: Φίλιππος, λοιπόν ο φίλος μου είναι χαβαλές και ανοιχτός στην περιπέτεια. Του αρέσουν οι εκπλήξεις και η αδρεναλίνη. Είναι πιστός, ενίοτε(αστειάκι) και πάντα ιππότης! Ξέρει να περνάει καλά και να κάνεις τους άλλους να περνάνε καλά μαζί του. Εσύ τι έχεις να προσφέρεις?
Εκείνη: Εγώ είμαι καλό κορίτσι με Γαλλικά και πιάνο! Δεν πίνω δεν καπνίζω και γενικά δεν βγαίνω πολύ απλά με μας πετύχατε σε διακοπές!


Εγώ: Μάλιστα, θα αλλάξουν όλα αυτά μόλις τον γνωρίσεις, τη φίλη σου πως την λένε?
Εκείνη:(αφού κάνει τις συστάσεις ) Μα που είναι ο φίλος σου?
Εγώ Θα πάω να τον φέρω απλά να ξέρετε δεν έχουμε πολύ ώρα, θα πρέπει να πάμε σε ένα άλλο κλαμπ, οπότε μην το καθυστερείς και το παίζεις δύσκολη!(εδώ της έβγαλα την γλώσσα μου έξω)
Εκείνη: Ααα δεν ξέρω κάτσε να τον δω πρώτα!


Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.. Αυτό το άνοιγμα θα κάνει θαύματα στην αρχή ειδικά αφού όλοι βγαίνουμε με φιλαράκια. Απλά σε μεικτά παρεάκια δεν θα δουλέψει εύκολα. Επίσης είναι ιδανική για τις διακοπές που όλοι είμαστε πιο ανοιχτοί σε όλα. Το μεγάλο ατού είναι πως οταν φέρεις τον φίλο σου εσύ είσαι πλέον της παρέας!!

  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...