Άνοιγμα: Ο χορός του σκαμπό (Άνοιγμα Περίστασης)

  Βλέπουμε όλοι μας όλο και περισσότερες γυναίκες να χορεύουν καθιστές στα σκαμπό. Λογικό αν σκεφτείς ότι δουλεύουν όλη μέρα και το βράδυ για πάρτι μας θα βάλουν το 12ποντο και θα βγουν. Είναι κουρασμένες και είναι λογικό να κάτσουν. Τι κάνουμε σε αυτή την περίσταση, μα φυσικά το κάνουμε ατάκα!

Τόπος : Μπαρ/Κλαμπ γενικά μέρη με χορό.

Περιγραφή : Άνοιγμα Περίστασης σε κλαμπάκι. Δυνατή μουσική και χορός. Ο στόχος μας κάθεται και υπάρχει πιθανότητα να μας έχει πλάτη. Καλό θα είναι μαζί με το προ-Άνοιγμα(καλησπέρα/γεια κλπ) να την αγγίξουμε στον ώμο με το χέρι. 

Κατάσταση : Παρεάκι μεικτό 2 κοπελιές και ένας παλικάρι. Οι κοπελιές κάθονταν απέναντι η μια στην άλλη και το παλικάρι ανάμεσα. Πλησίασα την μια και σιγουρεύτηκα ότι η άλλη με είδε. Οι γυναίκες επικοινωνούν σε απίστευτο επίπεδο με μια ματιά. 


Εγώ: Καλησπέρα. Ήμουν πρωταθλητής του σκαμποχορού 3 χρόνια στην σειρά!
Εκείνη:Σοβαρά!(χαμογελώντας και κάνοντας πιο έντονα ότι χορεύει)


Εγώ: Μα καλά στολίστηκες και βγήκες για να κάθεσαι? Η καλοπέραση θέλει χορό.
Εκείνη: Δίκιο έχεις αλλά...


Εδώ πρέπει να βάλω στο παιχνίδι το Α αρσενικό της παρέας μην έχω πρόβλημα και για να δείξω σεβασμό και σε εκείνον αλλά και στις γυναίκες που ξέρουν ότι συνοδεύοντε. Αυτά τα προσέχουν πολύ, δεν θες να είσαι αυτός που ενοχλεί. Αν δεν σεβαστείς το Α αρσενικό της παρέα μπορεί να φας άκυρο μόνο και μόνο για αυτό από τον στόχο. Γυρνάω λοιπόν και του λέω...


Εγώ: Καλησπέρα, Φίλιππος. (Συστηνόμαστε δια χειραψίας, σημαντικό)
         Μα σε βγάλανε έξω και εσύ χορεύεις και εκείνες κάθονται! Έλα πάρε την μια να πάρω την άλλη.
Εκείνος: Εεε είναι κουρασμένες λένε.. 
Εγώ: Έλα διάλεξε μια να τις ξεκουνίσουμε.(Εδώ πλέον είμαι ο δικός του άνθρωπος ή αλλιώς "wing man" που λένε και οι Αμερικάνοι. Επίσης με το να διαλέξει ξέρω πλέον που με παίρνει και αν τελικά θέλω να μπω.)


Αφού διάλεξε την κοπέλα που άνοιξα έπρεπε να ανοίξω και την άλλη γιατί δεν ήξερα αν με την τόσο δυνατή μουσική με έχει καν ακούσει.


Εγώ: Λοιπόν είμαι ο επιθεωρητής των σκαμπό και θα πρέπει να σηκωθείς να στο αλλάξω για είναι ελαττωματικό. 
Εκείνη: Μα δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το σκαμπό!
Εγώ: Έχω εγώ που δεν χορεύεις!!(Με το να έχω ανοίξει την άλλη και να έχω συστηθεί με το παλικάρι με παίρνει να πιέσω περισσότερο, είμαι πλέον της παρέας. Θα μπορούσα να του πω εκείνου να με συστήσει αλλά ήθελα να με ρωτήσουν εκείνες ως ένδειξη ενδιαφέροντος. 


Από εδώ και πέρα πέρασα σχεδόν όλο το βράδυ μαζί τους.
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...