Άνοιγμα; Έπλυνες τα χέρια σου; (Ειδική Περίσταση)

  Αποφάσισα να προσθέσω μερικές Ειδικές Περιστάσεις στις αναρτήσεις ως παραδείγματα προς μίμηση! Βασικά απλά θέλω να δεις τι μπορείς να πετύχεις σε  απίθανες καταστάσεις αν εξασκείς το άθλημα καθημερινά.

Τα παρακάτω λάβανε μέρος στην τουαλέτα ενός πολύ μικρού μπαρ.

Πάω τουαλέτα, ναι στην τουαλέτα άνοιξα γκόμενα, πλένω τα χέρια μου και εκείνη την στιγμή ανοίγει η πόρτα και προσπαθεί να βγει μια κοπέλα. Το μπαρ είχε κοινές τουαλέτες για άνδρες και γυναίκες. Δεν έχω προλάβει να σκουπίσω τα νερά από τα χέρια μου και εκείνη πλέον είναι μπροστά στον νιπτήρα και περιμένει να σκουπιστώ...

Εγώ: Τι δεν θα πλύνεις τα χέρια σου; Μόνο εμείς πρέπει να τα πλένουμε: Επειδή δηλαδή δεν έχετε τίποτα να κρέμεται εκεί κάτω είστε οκ;
Εκείνη: Μα.. Απλά περιμένω να σκουπιστείς....(είναι σαστισμένη αλλά γελάει με το στυλάκι μου)

Εγώ: Ναι καλά άστα αυτά, για να σε δω να πλένε σε. Έλα και δεν θα το πω σε κανένα.
Εκείνη: Θα πλυθώ ντε , πως κάνεις έτσι!

Εν το μεταξύ σκουπίζομαι και κάνω να φύγω...

Εκείνη: Τι δεν θα περιμένεις να δεις αν πλύθηκα?
Εγώ: Θα έρθω μετά να δω αν είναι υγρά τα χέρια σου! (Γυρνάω και φεύγω)

Εννοείτε 20 λεπτά αφού έκατσε στο τραπέζι της πήγα να τσεκάρω τα χέρια της που φυσικά ήταν στεγνά και την έκραξα ότι δεν τα έπλυνε. Φυσικά αντέδρασε γελώντας και μου είπε ο,τι μετά από τόση ώρα είναι φυσικό. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία...

Καταλαβαίνεις  ο,τι αυτό συνέβηκε γιατί είμαι πλέον άνετος με τις γυναίκες σε οποιαδήποτε κατάσταση και το βασικότερο είναι κάτι που το καλλιέργησα και δεν "το είχα" από φυσικού μου. Στα λέω αυτά για να δεις τι θα μπορείς να κάνεις σε πολύ λίγο καιρό αν βγαίνεις και εξάσκησε.

Γράψου τώρα στην λίστα μου και πάρε τον οδηγό "Γίνε kamaki σε 3 μέρες" εντελώς δωρεάν και βγες έξω κάνε πράξη τα όσα λέω και πάνω από όλα διασκέδασε.

  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...