Άνοιγμα: Ζημιάρα... (Άνοιγμα Περίστασης)

Τόπος : Μπαρ/Κλαμπ, Καφέ, πάρτι και γενικά μέρη με χαβαλέ.

Περιγραφή : Άνοιγμα Περίστασης σε κλαμπάκι. Δυνατή μουσική και χορός.

Κατάσταση : Παρεάκι μεικτό 2 κοπελιές και ένας τύπος. Δεν ήταν ζευγάρι αλλά ο τύπος στάνταρ γούσταρε το στόχο μου... κρίμα! Είχα κάνει άνοιγμα στην παρέα χωρίς ατάκα στον στόχο και ο τύπος είχες ψιλό στραβώσει αλλά τον χαλάρωσα. 


Αυτό που έκανα είναι να πάρω ένα πεσμένο δικό τους μπουκαλάκι νερού και να πετάξω το καπάκι σαν σαμπάνια. Πολύ λίγο νερό έπεσε στην άλλη κοπελιά και πήγε να κάνει την ενοχλημένη την ώρα που ο στόχος πήγε να την μπουγελώσει και εκείνη! Εκεί απλά μίλησα στο παλικάρι και συστήθηκα για να χαλαρώσουν. 


Μετά από 1 ώρα είχα 2η ευκαιρία.. πάτησα ένα σπασμένο ποτήρι...


Εγώ: Το νου σας έχει σπάσει ένα ποτήρι.. Πάλι ζημιά έκανες!!
Εκείνη : Όχι εγώ.



Εγώ: Κρίμα και σε είχα για καλό κορίτσι! Δεν θα σε ξαναπάω πουθενά αν συνεχίσεις έτσι!
Εκείνη : (γέλια) Μα γιατί , έλα σου υπόσχομαι θα είμαι καλή!


Εγώ: Αν δείξεις καλή συμπεριφορά από εδώ και πέρα θα το ξανασκεφτώ! Το όνομα σου;



Όλα πήγαν καλά από εδώ και πέρα. Ξέρω ότι πολλοί θεωρούν τα κλαμπ δύσκολα μέρη για καμάκι λόγο δυνατής μουσική κλπ αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο εύκολα αν ανοίξεις σωστά.


Λίγο το αλκοόλ λίγο ο χορός κάνουν τους ανθρώπους πιο ανοιχτούς. Είπαμε πρώτα από όλα η διασκέδαση σου και τα άλλα θα έρθουν αν πιέσεις λίγο τον εαυτό σουνα..της μιλήσεις για να περάσεις καλά. 


...για τον θεό προσπαθώ να σε πείσω ..να περάσεις καλά;...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...