Άνοιγμα: Γόβες... (Άνοιγμα Περίστασης)

Τόπος : Μπαρ/Κλαμπ, Καφέ, πάρτι και γενικά μέρη με χαβαλέ.

Περιγραφή : Άνοιγμα Περίστασης σε κλαμπάκι. Δυνατή μουσική από ραπ συγκρότημα, ζωντανά. Η κοπελιά φόραγε γόβες και τις είχε βγάλει.


Κατάσταση : Κοπελιά σε κλάμπ με παρέα μεικτή 2 και 2. Αυτό που δεν ήξερα είναι ότι ήταν 2 ζευγάρια. Δεν φταίω εγώ μάλλον μαλωμένα ήταν για ενώ γινόταν χαμός στο μαγαζί ούτε φιλάκι ούτε καν αγκαλίτσες δεν παίζανε! Την είδα χωρίς τις γόβες και ...


Εγώ: Τις έβγαλες; (δείχνοντας τις γόβες για να σιγουρευτώ ότι έχω την προσοχή της και ξέρει για τι μιλάω) Δεν τις παλεύεις ε; 
Εκείνη : Με τίποτα με σκοτώνουν! (χαμογελώντας)


Εγώ: Σε καταλαβαίνω, τις έχω σε μπλε και με τσακίζουν όποτε τις φοράω! Γιαυτό σήμερα έβαλα σπορτεξάκια, έχει χορό βλέπεις!
Εκείνη : Καλά έκανες, σε βλέπω δεν έχεις κάτσει λεπτό!



Εδώ να πω ότι εγώ γενικά χορεύω πολύ και αν με δεις θα πεις ότι είμαι τρελός και θα ήθελα να μοιάσω του Chris Brown αλλά οι γυναίκες γουστάρουν που με βλέπουν να περνάω καλά. Αυτό παίζει μεγαλύτερο ρόλο από τις χορευτικές μου ικανότητες. 


Αν περνάς εσύ καλά ξέρει ότι θα περάσει καλά μαζί σου!


Εγώ: Προσπαθώ αλλά εσύ ούτε χωρίς τις γόβες δεν χορεύεις..γιατί;
Εκείνη : Ε όχι και δεν χορεύω απλά δεν με είδες!(Καθόμασταν στο δίπλα τραπεζάκι και φυσικά την είχα δει και το ήξερε!)



Ακολούθησαν συστάσεις αλλά είδα τον τύπο δίπλα να αγριεύει. Την άφησα ήσυχη και μετά της έκανε σκηνή! Ας μην την είχε κλασμένη να μην χώραγα εγώ! 


Το παραθέτω αυτό το παράδειγμα για να δεις ότι δεν διατρέχεις κανένα κίνδυνο με το να πλησιάσεις μια γυναίκα ακόμη και σε μεικτή παρέα και με τον γκόμενο εκεί!! 
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...