Άνοιγμα: Θα μου πήγαινε;(Άνοιγμα Περίστασης)

Τόπος : Μπαρ/Κλαμπ, Καφέ, πάρτι και γενικά μέρη με χαβαλέ.

Περιγραφή : Άνοιγμα Περίστασης είναι κάθε ατάκα που έχει να κάνει με ότι συμβαίνει γύρο στο χώρο, την μουσική, τους θαμώνες, έξω από το μαγαζί ή ακόμη και κάποιο ρούχο της ή αξεσουάρ. Το παράδειγμα παρακάτω έχει να κάνει με εκείνη και κάτι που την αφορά. Το να έχεις μια ατάκα που να αναφέρεται σε κάτι που έχει διαλέξει με ιδιαίτερη προσοχή και εύχεται να προσέξει κάποιος είναι σκέτη μαγεία!


Κατάσταση : Κοπελιά σε κλάμπ με παρέα μεικτή 3 και 3. Αφού ανταλλάξαμε μια ματιά και δεν μάσησα(!) πήγα κατευθείαν και της λέω στο αυτί, καθαρά και δυνατά...


Εγώ: Να σε ρωτήσω, πιστεύεις ότι θα μου πήγαινε αυτή η απόχρωση κραγιόν? (Φορούσε ένα πολύ έντονο κόκκινο κραγιόν)
Εκείνη :(αφού γέλασε αρκετά) Δεν ξέρω ίσως είναι λίγο έντονο για σένα!


Εγώ: Αυτό πιστεύω και εγώ γιαυτό και σε ρώτησα. Από Θεσσαλονίκη είσαι? (Απλά την είχα δει να γουστάρει ιδιαίτερα ένα τραγούδι του Τερζή περί Θεσσαλονίκης)
Εκείνη: Όχι , αλλά είμαι από βόρεια Ελλάδα. 


Από εδώ και πέρα έκανα κουβεντούλα και χαβαλέ με Ειρωνικά Αστείο υφάκι. Φυσικά κάναμε τις απαραίτητες συστάσεις και πρόλαβα να πάρω το facebook της πριν παρέμβει ο υποψήφιος γκόμενος από την παρέας της. Τον είχα αντιληφθεί αλλά περίμενε φαίνεται να της το δείξει καμιά βδομάδα μετά!!!


  Η ατάκα αυτή δούλεψε και σε ένα παρεάκι 2 κοπέλες άλλο βράδυ και γενικά δουλεύει γιατί τίποτα δεν είναι τυχαίο στην εμφάνιση μιας γυναίκας και ειδικά κάτι που ξεχωρίζει όπως ένα πολύ έντονο κραγιόν ή αξεσουάρ ακόμη και ρούχο. Παραλλαγή της ατάκας έχει δουλέψει με μπλουζάκι τιγρέ!!!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...