Άνοιγμα χωρίς να πεις λέξη...;

Ναι! Άνοιγμα χωρίς να πεις λέξη.

Όχι δεν κάνω πλάκα, μου συνέβει κατά λάθος, αυθόρμητα τελείως σε ένα κλαμπάκι και από τότε ψάχνω κάθε ευκαιρία να το κάνω πράξη. Μια τεχνική που ναι, θέλει κάποιο επίπεδο εμπειρίας αλλά, αξίζει να έχεις από τώρα στο πίσω μέρος του μυαλού σου.

Αλλά πριν μπω στα "τεχνικά" του θέματος ας περιγράψω μια εμπειρία.

'Ήμουν σε ένα κλαμπάκι αργά, πρέπει να ήταν 3 και κάτι το πρωί και δεν είχε πολύ κόσμο. Γυρνούσα από την τουαλέτα και πέρναγα δίπλα από 2 κοπέλες που είχα τσεκάρει λίγο πριν.
Με την άκρη του ματιού μου βλέπω ότι η μια στο τραπεζάκι δίπλα της είχε τσιγάρα και αναπτήρα. Είχε απλώσει το χέρι της ενώ κοιτούσε αλλού, να πιάσει το πακέτο.
Ενστικτωδώς και τελείως χαλαρά της παίρνω τον αναπτήρα χωρίς κανένα ενδοιασμό! Δυο βήματα μετά σταματάω, γυρίζω και την κοιτάω με ένα στραβό χαμόγελο και βλέμμα όλο νόημα. Εκείνη είχε μείνει παγωτό.

Της δείχνω με νόημα τον αναπτήρα σαν να την ρωτούσα αν για αυτό με κοιτάει, αν τον θέλει πίσω. Ακόμη σαστισμένη εκείνη δεν αντιδρά και σαν να της έκανα χάρη της τον δίνω πίσω. Γυρνάω και φεύγω.

Όχι δεν τελείωσε εδώ φυσικά!

Απλά θέλω να παρατηρήσω ότι όλα αυτά τα έκανα και ποτέ δεν γύρισα τελείως τον κορμό μου προς εκείνη παρά μόνο για να της δώσω τον αναπτήρα. Οι κινήσεις μου ήταν αργές και μαζεμένες για να κάνω την δήλωση που ήθελα και όχι να με περάσει όντως για κλέφτη αναπτήρων!

Πέντε λεπτά μετά ξανά περνάω από εκεί για να μιλήσω σε ένα φίλο επίτηδες αλλά πάλι το ένστικτο μου δεν με άφησε! Έχει πλέον πάρει αναπτήρα και τσιγάρα κοντά στο πάσο και αφού της έδειξα με ένα βλέμμα ότι το είδα της λέω:

"Έβαλες μυαλό βλέπω!"

και κάνω να συνεχίσω την πορεία μου. Τότε την είδα που έσκυψε να πει στην φίλη της, προφανώς το συμβάν με τον αναπτήρα και το ότι εγώ ήμουν ο..κλέφτης.

Επί τόπου γύρισα και είπα στην φίλη της...



  • Εγώ: Ναι εγώ είμαι ο κλέφτης. Είμαι κλέφτης αναπτήρων αλλά η φίλη σου ήταν γάτα και με έπιασε!
  • Η φίλη: Ναι ε.. και γιατί παρακαλώ;
  • Εγώ: Είναι κάτι σαν ..σπορ. Βάζουμε και στοιχήματα με φίλους, θα κέρδιζα σήμερα με τον              αναπτήρα της αλλά με έπιασε.
  • Η φίλη: Χαχα ωραίο σπορ!
  • Εγώ: Μια χαρά είναι . γιατί εσύ τι κάνεις για να βάλεις αδρεναλίνη στο μείγμα;


Από εδώ και πέρα γνωριστήκαμε και τελικά η κοπέλια με τον αναπτήρα είχε και τον γκόμενο εκεί οπότε το γεγονός ότι η φίλη ήταν πολύ φιλικότερη δικαιολογήθηκε άμεσα.

Πρέπει να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά πάντα. Ποτέ δεν ξέρεις που και από ποιο παράγοντα θα σου δοθεί η ευκαιρία για ένα προ-άνοιγμα ή και άνοιγμα χωρίς ατάκα καν. Ναι θέλει κάποια εμπειρία αλλά δεν είναι κάτι που δεν μπορείς να κάνεις εύκολα μόλις δεις πως δουλεύει.

Ο μηχανισμός είναι απλός, Παρατηρητικότητα. Σπαταλάς ώρες χαζεύοντας τις ωραίες και τα ψώνια. Αντί αυτού απλά κοίτα πραγματικά τι συμβαίνει γύρο σου και κατέγραφε αντιδράσεις.

Σιγά σιγά και αυτού πλέον κάνεις κάποια ανοίγματα κάθε βράδυ η φαντασία σου θα βάλει σε ενεργεία τον μηχανισμό αυτό που θα μετατρέψει το παραμικρό σε ευκαιρία για άνοιγμα. Όταν σε αγγίζουν , σε πατάνε ,σε κοιτάνε και γενικά το, οτιδήποτε συμβαίνει μεταξύ σας ή απλά εσύ το κάνεις να συμβεί έμμεσα και άμεσα, είναι ευκαιρία για ένα βλέμμα, ένα χαμόγελο ή ακόμη και να πεις κάτι με τα χείλι μόνο χωρίς φωνή !

Αντέδρασε έστω και αν είναι βλακεία, δεν παίζει ρόλο σου υπόσχομαι ότι κάθε φορά θα είναι πιο εύκολο και πιο επιτυχημένο φυσικά.

Μην χάνεις καμία ευκαιρία για πειραματισμό. Πως νομίζεις τα έμαθα όλα αυτά.. Από βιβλία σεμινάρια και βίντεο μόνο δεν κάνεις δουλεία. Τι να το κάνεις το όπλο αν δεν πας για κυνήγι!

Βγες έξω και παίξε με τις γνώσεις που παίρνεις από εδώ. Δεν θα βαρεθώ να στο λέω ποτέ, μπορεί να βαρεθείς να το ακούς αλλά έτσι είναι, αν δεν βγεις έξω να κάνεις καμάκι πως θα ...μάθεις καμάκι!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...