Άνοιγμα : Ποιο να πάρω... (Άνοιγμα γνώμης)

Τόπος : Καταστήματα λιανικής από σούπερ μάρκετ μέχρι εμπορικά κέντρα. Οπουδήποτε θα χρειαζόσουν την γνώμη μιας γυναίκας για μια αγορά-επιλογή.

Περιγραφή : Αυτό που θες εδώ είναι να περάσεις κάτω από το πρώτο ραντάρ. Είναι απολύτως λογικό να θες την γνώμη μιας γυναίκας για μια αγορά ή επιλογή ενός προϊόντος. Στην αρχή πρέπει να δείχνεις ότι πραγματικά σε ενδιαφέρει η επιλογή και η γνώμη της και απλά μετά βλέπεις ότι είναι χαριτωμένη και ενδιαφέρουσα και θα ήθελες να την ξαναδείς.

Κατάσταση : Σούπερ μάρκετ. Η κοπέλα έκανε παρουσίαση γυναικείων προϊόντων όπως σερβιέτες, μαντηλάκια μακιγιάζ και άλλα τέτοια!!! Περνούσα αμέριμνος όταν την είδα και προσπέρασα τον διάδρομο της. Γύρισα πίσω και την ρώτησα αν έχουν μαντηλάκια καθαρισμού εν υδατικά...

Εγώ : Καλησπέρα, έχετε νομίζω κάτι μαντηλάκια εν υδατικά?
Εκείνη : Μια στιγμή να δω.(Φυσικά δεν βρήκε αλλά αν έβρισκε δεν θα τα αγόραζα.)
Εκείνη : Δυστυχώς δεν βλέπω κάτι, για να δούμε στον δίπλα διάδρομο..
 Μην παρεξηγείς την διάθεση για εξυπηρέτηση ως Ένδειξη Ενδιαφέροντος (ΕΕ), πληρώνεται γιαυτό.

Εγώ : Οκ δεν πειράζει σ' ευχαριστώ.(εδώ σε επειδή ξέρω ότι δεν πάει πουθενά έφυγα για να κάνω τα ψώνια μου και γύρισα 5 λεπτά μετά)
Εκείνη : Παρακαλώ.

  5 λεπτά μετά...
Εγώ : Κοίτα δεν με ενδιαφέρουν τα μαντηλάκια. Απλά μου έκανε εντύπωση το χαμόγελο σου και ήθελα αφορμή να σου μιλήσω.( Αν είναι πελάτισσα μην φύγεις και έρθεις 5 λεπτά μετά ..δεν θα είναι εκεί!)
Εκείνη : Ααα σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.
Εγώ : Μένεις εδώ κοντά γιατί δεν σε έχω ξαναδεί? Όχι πως με χάλασε!
Εκείνη : Όχι, στην άλλη μεριά της πόλης.
Εγώ : Και σε ταλαιπωρούν έτσι..
Εκείνη : Είδες... κοίτα έχω κάτι ακόμη να ομολογήσω.. Εγώ τους έβαλα να σε στείλουν εδώ, σε είχα δει αλλού αλλά βαριόμουνα να έρθω! Εγώ φταίω λοιπόν.. ακούω την ποινή μου...

Εδώ γέλασε και συνέχισα με κουβέντα και χαβαλέ. Τρία λεπτά μετά χτύπησε το τηλέφωνο μου και ήταν ο φίλος μου απο έξω στο αμάξι που με περίμενε αλλά δεν ήξερε τι έπαιζε. Εκεί άρπαξα την ευκαιρία και μόλις το έκλεισα της είπα...

Εγώ : Λοιπόν πρέπει να την κάνω πριν μα παρατήσουν εδώ. Για πες το τηλέφωνο σου να τα ξαναπούμε γιατί έχεις χαβαλέ. 
Εκείνη : Ξέρεις θα ήθελα αλλά έχω αγόρι.
Εγώ : Δεν ζηλεύω μην φοβάσαι!! 
Εκείνη : Σόρρυ δεν μπορώ.
Εγώ : Οκ δεν τρέχει πες μου το facebook σου.
Εκείνη : Οκ. (και το έγραψε σε ένα χαρτάκι)

Αυτή η περίπτωση είναι ή θα πρέπει να είναι μια από τις 5-6 που θα έχεις κάθε μέρα. Δεν είναι καν ένα καλό παράδειγμα αλλά ήταν τελείως τυχαία συνάντηση και δεν ήμουν σε κατάσταση καμάκι αλλά αν δεν είχε δεσμό στάνταρ θα βρισκόμασταν. Το κομπλιμέντο ήταν εκτός συνήθης τακτικής αλλά εξυπηρετούσε τον σκοπό του. Όντας χαλαρό και Ειρωνικά Αστείος εξουδετέρωσα την ανάγκη αποδοχής από την μεριά της. Απλά περνάγαμε καλά με κουβεντούλα και δούλεψε...

  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...