Άνοιγμα : Σωματοφύλακας της βραδιάς. (Άνοιγμα Περίστασης)

Τόπος : Κλαμπ /Μπαρ γενικά ορθάδικα.

Περιγραφή : Σε παρεάκι που δεν έχει γκομενοβοσκό ή απλά έχει πάει τουαλέτα κλπ και ξέρουμε οτι ο στόχος μας δεν είναι και δικός του, παρουσιάζεσαι ως άνθρωπος του μαγαζιού που θα την/τις προστατεύει από περίεργους τύπους και καμάκια!!

Κατάσταση : Παρεάκι 4 γυναίκες με 2 άντρες που ήταν εκεί από πριν και όχι άμεσα παρέα τους.Εγώ πλησίασα όταν η κοπέλα έμεινε μόνη της.

Εγώ: Καλησπέρα, με λένε Φίλιππο και ήρθα εκ μέρους του μαγαζιού για να σας προστατέψω μέχρι να επιστρέψει η υπόλοιπη παρέα σας.
(Εδώ πήρα στάση σωματοφύλακα σοβαρός δίπλα της.)

Εκείνη: (με ακουμπά στον ώμο για να μου τραβήξει την προσοχή και μου λέει) Πειράζει που δεν σε πιστεύω?

Εγώ: Αν με πίστευες θα είχαμε πρόβλημα!
(Γελάκια από μέρους της και την ρώτησα το όνομα της...)

Από εδώ και πέρα κάναμε κουβεντούλα περί του μαγαζιού και τις σπουδές τις κλπ. Όταν ήρθε η παρέα της συνεχίσαμε τον χαβαλέ. Της είχα πει να το παίξουμε το παραμύθι στους υπόλοιπους και είχε πλάκα. Μετά από 5 λεπτά ζήτησα το τηλ της λέγοντας οτι είναι πολύ καλή παρέα αλλά πρέπει να πάω στην παρέα μου.

Εγώ: Λοιπόν έχετε χαβαλέ και φαίνεσαι καλή παρέουλα αλλά πρέπει να πάω στην παρέα μου. Δώσε το τηλέφωνο σου να κανονίσουμε να τα ξαναπούμε.

Εκείνη: Πολλά ζητάς..

Εγώ: Έλα που δεν θες, αφού περνάμε σούπερ μαζί ..

Εκείνη: Οκ γράφε..

Σημειώσεις: Αν είναι πάνω από μια όταν πλησιάσεις τότε απλά πες οτι θα τις προστατέψεις γιατί δεν υπάρχει κάποιος άντρας στην παρέα. Αυτό μπορεί να φέρει σχόλια του τύπου "Δεν έχουμε ανάγκη από άντρες" κλπ  Εκεί απλά πες οτι θα χάσεις την δουλειά σου ή οτι δεν είπες οτι έχουν ανάγκη απλά οτι κυκλοφορούν πολλά καμάκια στην περιοχή. 

Σκοπός δεν είναι να σε πιστέψουν αλλά το αντίθετο! Οπότε θα μπεις με χαβαλέ και θα κάνεις ευχάριστη την γνωριμία. Φεύγοντας μπορείς επίσης να πεις οτι έχεις και άλλες παρέες να προστατέψεις.

Αν δεν σου δώσει το τηλέφωνο της φεύγεις χαλαρός και 5-10 λεπτά μετά της λες... "Είχες αρκετό χρόνο να αλλάξεις γνώμη και να μου δώσεις το τηλέφωνό σου."


  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...