Άνοιγμα : Να τα βάψω?! (Άνοιγμα γνώμης)

Τόπος : Μπαρ/Κλαμπ, Καφέ, πάρτι και γενικά μέρη με χαβαλέ.

Περιγραφή : Άνοιγμα γνώμης για το αν και τι χρώμα να βάψω τα μαλλιά μου.Σε μικτά παρεάκια ίσως οι άντρες να σε θεωρήσουν γκέι, αλλά αυτό δεν είναι κακό.  Οι γυναίκες θα τους βάλουν στην θέση τους εφόσον εσύ έχεις σωστή γλώσσα σώματος και είσαι σωστά προετοιμασμένος. Από την άλλη αν στην πει κάποιος κάνε με υπερβολή μια κλασσική κίνηση γκέι και σπάσε τον πάγο !

Κατάσταση : Παρεάκι 3 γυναίκες στο μπαρ καθιστές σε σκαμπό. Κοιτούσαν προς το μπαρ και γνώριζαν τον μπάρμαν. Στόχος η μελαχρινή(Μ) αριστερά, μια ξανθιά(Ξ) στη μέση και μια κοκκινομάλλα(Κ) 40αρα δεξιά. Πλησίασα αργά από σημείο όπου η Κ με είδε να έρχομαι και στάθηκα ανάμεσα σε Κ και Ξ ώστε να έχω καλή οπτική του στόχου!


Εγώ: Καλησπέρα κορίτσια, θα ήθελα μια γυναικεία άποψη για κάτι ...
Κ: Οκ για πες..


Εγώ: Τώρα τελευταία λέω να βάψω το μαλλί μου ξανθό πολύ ανοιχτό τι λέτε θα μου πήγαινε?
Κ: Ναι αλλά όχι πολύ ξανθό, ίσως λίγο πιο ανοιχτό από αυτό που έχεις τώρα.(Είμαι καστανός)
Μ: Ναι όχι πολύ ίσως λιγάκι..
Ξ: (κόκαλο από την στιγμή που έσκασα μύτη!! αν και ήταν η πιο δραστήρια πριν πάω)


Εγώ: Δηλαδή να κάνω ανταύγειες? Γιατί έχω και τις άσπρες που έχουν αρχίσει να μαζεύονται!!
Κ: Ναι καλύτερα , έντονες ξανθιές αλλά όχι πολλές!
Μ: Ναι καλύτερα ανταύγειες..
Κ: Πες του παιδιού και εσύ καλέ!(στην Ξ) Ξέρεις είναι κομμώτρια!


Εγώ: Ε τότε έπεσα στην κατάλληλη παρέα..λοιπόν τι λες?
Ξ: Ναι ανταύγειες όχι κάτι παραπάνω. (Η Ξ ήταν πολύ παγωμένη και απόμακρη αλλά η Κ και βασικά η Μ , η οποία είχε σηκωθεί στην άκρη του σκαμπό για να ακούει(ένδειξη ενδιαφέροντος), γούσταραν κουβέντα.)


Εγώ: Έλα χαλάρωσε λιγάκι την επαγγελματική σου γνώμη θέλω, ο κομμωτής μου λέει οτι είμαι μια χαρά. (Στην Ξ)
Κ: Α ναι μια χαρά είσαι απλά για αλλαγή μην κάνεις κάτι ακραίο..
Ξ: Σε ποιον πας?
Μ: Ναι ναι μια χαρούλα είσαι και έτσι το όνομα σου?(!)


Εγώ: Max...στον Τάδε πάω..
Ξ: Α να τον ακούς είναι πολύ καλός!


Μετά από εδώ ακολούθησαν συστάσεις αλλά δεν προχώρησα σε απομόνωση της Μ. Βασικά με αποσυντόνισε λίγο η Ξ και χαλαρά γύρισα στην παρέα μου. Είναι αρκετά παλιά εμπειρία και σίγουρα σήμερα θα έκλεινα με τηλέφωνο. Απλά ήθελα να την αναφέρω γιατί είναι σύνηθες κατάσταση. 
   Γενικά τα ανοίγματα γνώμης είναι εύκολα για την αρχή και πάντα οι γυναίκες γουστάρουν να λένε την άποψη τους.
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...